Răspunsuri

2014-11-13T11:06:03+02:00
In gradina un trandafiras rosiatic asteapta sa fie cules                                            Cei doi frati gemeni s-au ratacit in padurice                                                           Mergand pe campul intins am intalnit un calut foarte dragalas (sper ca te-am ajutat)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:07:02+02:00
El arata ca un trandafiras
eu am vazut o padurice 

2 5 2