Răspunsuri

2014-11-13T10:42:11+02:00
Aria patrulaterului este : Diag1 x Diag2 / 2 = 20 x 14 / 2 = 10 x 14 = 140 cm²
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T10:47:40+02:00
Figura geometrica care are diagonalele perpendiculare si lungimile lor neegale este rombul.
Asadar, A_romb = (d1*d2) / 2 = (20*14) / 2 = 280 / 2 = 140 cm^2,
unde A_romb este aria rombului, d1, d2 sunt diagonalele, ^ - ridicare la putere.
2 5 2