Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2015-10-01T18:34:11+03:00
Pianul


Pianul este un instrument deosebit. Nu e ușor dar este foarte greu. Pianul e ca o persoană care scoate alte sunete. Sunt multe cântece diferite și sunt foarte frumoase. Iar eu am un pian și cânt mereu.
1 5 1
2015-10-01T21:33:57+03:00
Pianul este un instrument frumos si iti trebuie atentie pt a canta la el sa nu fii niciodata cu gandul la altceva in timp ce esty la lectiile de piam