Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T10:33:34+02:00
Recunoscut-S-a format prin derivare de la cuvantul de baza "recunosc"+ sufixul -ut
Placintarie-S-a format prin derivare de la cuvantul de baza "placinta"+ sufixul -arie
Distrusa-S-a format prin derivare de la cuvantul de baza "distrus"+ sufixul -a
Tineretea-S-a format prin derivare de la cuvantul de baza "tinerete"+ sufixul -a
Știi prin ce mijloace de îmbogățire a vocabularului s-au format?
Prin mijloace externe(imprumuturi)-neologisme
Nu e chiar acest răspuns,dar mulțumesc pentru ajutor!
2014-11-13T10:37:00+02:00
Mijlocul de imbogatire a vocabularului este derivarea in cazul nostru . 
Recunoscul = re + cunoscut
Placintarie = placinta + rie
Distrusa = distrus + sa 
Tineretea = tanar + ete ( a este articol ) .

1 5 1