Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T10:27:02+02:00
M(6)=6,12,18,24,30,36
2+7=9
12-9=3 3 se compune din 1+2, 3+0
18-9=9 9 se compune din  9+0, 8+1,7+2,6+3,5+4
24-9=15 15 se compune din 9+6, 8+7, 10+5-nu verifica solutia

deci numarul poate fi: 2712, 2721- nu verifica, 2730, 2703-nu verifica, 2790, 2709-nu verifica, 2781-nu verifica, 2718, 2772, 2727-nu verifica, 2763-nu verifica, 2736, 2754, 2745-nu verifica, 2796, 2769-nu verifica, 2787-nu verifica, 2778
raspuns final: 2712, 2730, 2790, 2718, 2772 2736, 2754 2796 2778

2014-11-13T10:33:46+02:00
Pentru  a fi  divizibil cu 6,trebuie sa fie divizibil si cu2  si  cu 3.
ptr. a fi divizibil cu 2:y=0,2,4,6,8
ptr.  fi div. cu 3.:(2+7+x+y) sa fie div.cu 3
y=0,2+7+0+0=9 div. cu 3,nr.este2700
y=2,x=1,2712,
y=2,x=4,2742  incearca mai departe!
marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns!multumesc!
astept de la scatalinadrian , nu de la tine
nici eu! nu astept nimic de la tine!ti-am cerut ceva?