O propozitie cu cuvantul bila (fiere) / completati cu omonimele potrivite : Bunica tese la .... .
Acest ... a facut multe victime. Fratele meu a castigat o ... de studi. Valoarea actiunilor este stabilita de ... . In vacanta mergem la ... . Pentru ca a stiut a primit o nota ... . ... de la Cernavoda a fost consolidat. La vara bunicul va repara ... casei. MULTUMESC!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T10:21:25+02:00
Mama are calculi la bila sau fiere.Bunica tese la razboi.Acest razboi a facut multe victime.Fratele meu a castigat o bursa de studi.Valoarea actiunilor este slabilita de bursa.In vacanta mergem la mare.Pentru ca a stiut a primit o nota mare.Podul de la Cernavoda a fost consolidat.La vara bunicul va repara cosul casei .adica hornul
2014-11-13T10:26:40+02:00
Bunica tese la razboi(masina de cusut mai veche)
Acest om a facut multe vitime
Fratele meu a castigat o bursa de studii
La vara bunicul va repara acoperisul casei.
valoarea actiunilor este stabilita de bursa .
podul de la Cernovada a fost consolidat
plizz
Comentariul a fost şters
of
Cernavoda este pod,deci nu poate avea acoperis
vezi ca scrie podul ,da