Am nevoie de o singura propozitie care sa contina: Artere, capilare, arteriole, oxigen, dioxid de carbon, arderi, substante nutritive, capilare venoase, vene, inima, corp, celule.

P.S Sa nu fie ceva de genul: Doamna ne-a vorbit la biologie despre Artere, capilare, arteriole, oxigen, dioxid de carbon, arderi, substante nutritive, capilare venoase, vene, inima, corp si
celule.
Trebuie sa aiba continut stiintific. Mersi de ajutor!

2

Răspunsuri

2014-11-13T10:59:14+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:07:40+02:00
Vasele de sânge mari (artere, vene), mici (capilare venoase) sau intermediare (arteriole, venule), străbat întreg corpul, transportând prin ele substanţe nutritive,dioxid de carbon,oxigen esenţiale pentru viaţă,celulele au si ele functia lor in circulatia inimii,astfel după conţinutul sângelui în gaze precum şi în alte substanţe,de arderi, circulaţia prin vene are două componente majore, una arterială şi cealaltă venoasă.




Imi cer scuze ca nu am raspuns mai devreme, dar ma grabeam.. Mai aveam putin timp. Mersi mult:D M-ai ajutat la test =] Am luat 9 ca am gresit o porcarie de schema
cu placeree))