Răspunsuri

2014-11-13T10:25:36+02:00
pentru ca atunci le este prielnic
exemplu : regina noptii se deschide numai noapte
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T11:36:08+02:00
Pentru ca ele sunt de o anumita specie si sunt au un fel de programare este ceva nemaipomenit .De exemplu papadia se deschide ziua si cum a zis colega de mai jos regina  noptii se deschide seara asa le este specia lor

Daca ti-a placut raspunsul intra pe profilul meu si dai un multumesc

2 5 2