Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T09:40:00+02:00
A+b+b+b+c+c=a+b+b+c+b+c=7+10+10=27
c=10
7-b+b=7,0=0,iti arata ca este A ,relatia
am rezolvat mai usor ,fara multe calcule!
da asta am incercat sa zic si eu
fiecare metoda e buna
2014-11-13T09:51:39+02:00
Fie poti folosi metoda de la Deva As, care este mai usor de inteles, fie aceasta.
Orice metoda ai alege, rezultatul trebuie musai sa fie acelasi.
Succes!

a + b =  7 => a = 7 - b 
b + c = 10 => c = 10 -b

   7 - b + 3b + 2(10 - b) =
= 7 + 2b + 20 - 2b
= 27 + 0
= 27

3 5 3