Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T09:33:18+02:00
Nu e usor a decide pe cine sa aleg dintre cei trei prieteni.Pentru a utiliza lanterna am nevoie de baterii.Nu e frumos a pretinde lucruri ce nu-ti apartin.Azi sunt mai calm decat ieri.Am vazut un om cam dubios in spatele meu.Telefonul imi este util in fiecare zi.
2 5 2
2014-11-13T09:35:40+02:00
Eu decid ce fac în viață.
El  utilizează calculatorul.
Noi pretindem ca suntem cuminți
 Tu nu esti calm
Am vazut un film dubios
Ionel este util
1 2 1