Formati cuvinte noi, prin derivare ,de la urmatoarele cuvinte : fulg , trist , tarziu , iarna .Precizati valoarea morfologica a fiecarui cuvant derivat. Raspunde ti mi cat puteti de repede si bine , trebuie sa plec la scoala !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T09:11:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A fulgui, fulgusor  (verb, substantiv)
Intristat, tristete,  (verb, substantiv)
a intarzia, (verb)


12 3 12
2014-11-13T09:12:53+02:00
Intristat ,intarziat ,iniernit ,fulgaros ,reiniernit reintarziat ,reintristat .
4 2 4