Răspunsuri

2014-11-13T09:13:50+02:00
 Vocabularul fundamental cuprinde cuvinte cunoscute de toti vorbitorii.
ex: copil, școala , zi , noapte, dulce, sărat, mare, mic, acru, soare.
Vocabularul fundamental (fondul lexical principal, nucleul vocabularului) – cuvinte frecvente, cunoscute de toţi vorbitorii; denumesc obiecte şi activităţi importante (noţiuni legate de casă şi familie, timp şi spaţiu, alimente, părţile corpului, plante, animale etc.) aparţinând diferitelor părţi de vorbire (substantive, toate articolele, adjective, toate pronumele, toate numeralele, verbe, adverbe, majoritatea prepoziţiilor şi a conjuncţiilor, câteva interjecţii); au de obicei multe derivate
cred ca am fost de ajutor :3
casa, masa, scaun ,banca ,copac, ochi, gura ,nas , caiet, caine, cal ,
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T09:16:56+02:00
Surprins , nerăbdare , vedere , primit , dușman , provocare, citește, zi , noapte , luna , soare , stele , interzis , încercare, roboti, om. Cred ca astea sunt cuvinte care fac parte din vocabularul fundamental. Nu sunt sigura ca toate sunt corecte..... Oricum ,nu trebuie sa fie arhaisme, regionalisme,neologisme, elemente de argou, elemente de jargon sau termeni tehnico-stiintifici.
Pisică , miros , auz , mâncare , pahar , cuțit