Răspunsuri

2014-11-13T09:13:00+02:00
Cursa a fost. Minunata si distractiva Cursa masini a plecat
Soarecele a fost prins in cursa. Am participat la o cursa de alergat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T09:15:42+02:00
Mulți sportivi participă la cursa cu obstacoel./întrecere sportivă
Navetiștii iau de multe ori ,în drumul spre casă cursa. / mașină pt.navetiști 
Lui Mircea i s-a întins o cursă / a fost ademenit
Am o cursă de făcut până la bunicii mei / drum
Multe state continuă cursa înarmărilor / efort de militarizare.
Dorind să scap de șobolani ,am pus o cursă./ dispozitiv de prindere.