Răspunsuri

2014-11-13T09:05:08+02:00
Auriu=adj,format prin derivare,cu sufixul. Iu de la subst aur
si cele lante
famile si pe acelea
este toate ajective
Da sut toate adj
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T09:36:23+02:00
∆Ancuta- derivare de la cuvântul de baza mânca , cu rădăcina ,,anc" si sufixul ,,-uța" ∆demult- compunere , contopire ∆tara-de-jos- compunere, alăturare cu cratima ∆Sprancenat- derivat de la sprânceană , rădăcina sprance si sufixul -nat ∆nenumarat- derivare cu prefixul negativ ne ∆neclintit- derivare cu prefixul negativ ne ∆trecator- derivat, a trece , rădăcina trec , sufixul ator ∆Impaienjenit- derivat de la păianjen , rădăcina păianjen , prefixul im si sufixul it ∆auriu- derivare de la aur cu sufixul iu ∆Santilie-? ∆deasupră-? ∆Vier-?
4 3 4