Răspunsuri

2014-11-13T08:55:19+02:00
Par pentru ca un numar par de numere impare adunate ne da un numar par
ex.3+3+3+3+3+3=18

8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T08:55:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Un numar impar adunat cu un numar impar,ne da un numar par
un numar impar adunat cu un numar par,ne da un numar impar
atunci,6 numere impare ne dau un numar par,astfel
i+i=p
p+i=i
i+i=p
p+i=i
i+i=p
4 4 4