Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:45:30+02:00
Le château royal de Blois, situé dans le département de Loir-et-Cher, fait partie des châteaux de la Loire. Il fut la résidence favorite des rois de France à la Renaissance. Situé au cœur de la ville de Blois, sur la rive droite de la Loire, le château royal de Blois réunit autour d’une même cour un panorama de l’architecture française du Moyen Âge à l’époque classique qui en fait un édifice clef pour la compréhension de l'évolution de l'architecture au fil des siècles. Les appartements royaux restaurés sont meublés et ornés de décors polychromes du XIXe siècle, créés par Félix Duban dans la lignée des restaurateurs contemporains de Viollet-le-Duc.
multumesc ii foarte bun raspunsul
Îmi dai cel mai bun răspuns ?
2014-11-12T23:59:14+02:00
Castelul Perrault -este situat de-a lungul unuia din canalele Loire , in directia SUD , de orasul Tours. 
E cunoscut sub numele de Perrault deoarece numelui unuia dintre titularii sai , Charles Perrault. Acest castel , este unul de o frumusete nemaivazuta ! Ofera o priveliste extraordinara datorita sitului arhitectural medial tardiv, care are multe turnuri rotunde , si culori foarte deschise .
Castelul este cam mic , dar prin urmare dar o calatorie in jurul traseelor din imprejur ,este suficienat pentru a te bucura de vederi minunate ale fatadelor , ale gardinilor si bazinelor de apa !

TRADU TU , :)