Răspunsuri

2014-11-12T23:38:53+02:00
M(<C)=30 
Conform Teoremei ...latura ce i se opune unghiului de 30 de grade este jumate din ipotenuza. 
AB=13 cm 
Aria triunghiului ABC = 13cm * 26 cm supra 2 = 169 cm la puterea 2
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:48:30+02:00
M(A)=90, m(B)=45
m(C)=90-m(B)=45

rezulta ca avem un triunghi dreptunghic isoscel
deci AC=AB=x

din pitagora => AC² + AB ² = BC²
x² + x² = 26²
2*x²=676
x²=338 (x este 13* \sqrt{2} dar nu te ajuta)

Aria=  \frac{AC*AB}{2}  =  \frac{x²}{2}  \frac{338}{2}
Aria = 139 cm²
10 4 10