Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-13T01:00:58+02:00
       Coana Chirita este un personaj valabil si astazi. 
       Personajul Coana Chirita ii reprezenta pe micii boieri rurali ce isi dadeau aere de mari invatati. Astfel de personaje pot fi intalnite pe toate drumurile si in zilele noastre. La orice pas poti da peste o doamna/domnisoara cu aere de ,,mare doamna'' dar cand deschide gura sa-ti vina sa o iei la fuga. 
       Dupa parerea mea degeaba esti bogat daca esti incult si prost crescut.
17 3 17
2014-11-13T01:22:02+02:00
Este prototipul snobismului , al ipocriziei și al inculturii mascate prin opulenta verbală. Toate se regăsesc în viața cotidiană a secolului XXI.
4 4 4