Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:15:59+02:00
Aria este produsul catetelor supra 2. O sa notez catetele x si y.
x = 6,7 dm = 67 cm
y = 0,9 m = 90 cm

Aria =  \frac{67*90}{2}  \frac{6030}{2} = 3015
Aria = 3015 cm²
16 4 16
si te rog ai avea cum sa-mi faci si un desen????????
Comentariul a fost şters
am pus un link cu desenul
ok ms
2014-11-12T23:16:10+02:00
A= c1 x c2 : 2= 67 cm x 90 :2= 3015 cm patrati