Răspunsuri

2014-11-12T23:12:19+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:12:39+02:00
In privinta drogurilor precum heroina sau cocaina argumentul forte este dependenta. Da, dau dependenta. Nu dupa x doze, ci dupa una doua. Plus ca o supradoza poate fi fatala, mai ales daca le amesteci intr-un speedball iar daca nu se se intampla asta, sa nu vorbim de efectele fiziologice care nu sunt deloc placute. Inima, ficat, rinichi - organelor noastre nu le place heroina.

2 4 2