Cine poate sa imi traduca si mie acest tet ? plzzz
i don't have to go to college but you have to do a special cours . the good thing is you don't have to pay very much for the course . but it's a lot of work . a referee have to everything about the laws of the game . that means you have to learn 130 pages of rules. when i did my course eight years ago we had to do practical exam . i didn't have to referee for 90 minutes only the first half of a match . i was terrified because i had to give a player a red card after only five minutes . he wasn't happy about it ! but dealing with angry footballers is something a referee has to learn very quickly . a referee don't have to be super-fit like a footballer , but he was to run for 90 minutes and he have to practise running backward . that's really difficult ! i love my job but people never remember the good decision i make only the bad ones .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:22:10+02:00
Eu pot sa nu merg la colegiu dar tu trebuie sa faci niste cursuri speciale. un lucru bun e ca nu trebuie sa platesti mult pentru aceste cursuri.dar este mult de lucru.un arbitru trevuie sa stie totul despre regulile jocului. ceea ce inseamna ca tu trebuie sa inveti 130 pagini de reguli. cind eu am facut acest curs 8 ani in urma am avut de a face examen practic. eu nu am avut sa arbitrez 90 de minute doar prima jumatate a maciului. am fost ingrozit deoarece trebuia sa-i arat cartonasul rosu unui jucator dupa doar 5 minute. el nu era bucuros din cauaza aceasta. dar sa ai de a face cu fotbalistii enervati este ceea ce un arbitru trebuie sa invete repede. un arbitru nu trebuie sa fie super-fit ca un fotbalist, dar el are de fugit aproape 90 de minute si trebuie sa practice fugitul inapoi sia asta este foarte dificil. eu imi iubesc lucrul dar oamenii niciodata nu tin minte deciziile mele bune, doar pe cele rele.
2 5 2
2014-11-12T23:27:56+02:00
NU TREBUIE SA MERGI LA FACULTATE, DAR TREBUIE SA URMEZI UN CURS SPECIAL. LUCRUL BUN ESTE CA NU TREBUIE SA PLATESTI MULT PENTRU ACEST CURS. DAR ESTE MULT DE MUNCA. UN ARBITRU TREBUIE SA STIE TOT DESPRE REGULILE JOCULUI. ASTA INSEAMNA CA TREBUIE  SA INVETI 130 DE PAGINI DE REGULI.  CAND AM URMAT CURSUL ACUM 8 ANI, AM FOST NEVOTI SA SUSTINEM SI EXAMENUL PRACTIC.NU A TREBUIT SA ARBITREZ 90 DE MINUTE, DOAR PRIMA JUMATATE A UNUI MECI. ERAM INGROZIT DEOARECE A TREBUIT SA II DAU JUCATORULUI UN CARTONAS ROSU  DUPA NUMAI 5 MINUTE. NU A FOST MULTUMIT DE ASTA! DAR AVAND DE-A FACE CU FOTBALISTI FURIOSI E CEVA CE UN ARBITRU TREBUIE SA INVETE FOARTE REPEDE. UN ARBITRU NU TREBUIE SA FIE LA FEL DE ATLETIC CA UN FOTBALIST, DAR TREBUIE SA ALERGE 90 DE MINUTE  SI TREBUIE SA PRACTICE ALERGATUL INAPOI. ACEST LUCRU ESTE FOARTE DIFICIL! IMI IUBESC JOB-UL DAR OAMENII NU-SI AMINTESC NICIODATA DE DECIZIILE BUNE PE CARE LE IAU, CI DOAR DE CELE RELE.
1 5 1