Răspunsuri

2014-11-12T22:56:09+02:00
X:10=c      ⇒x=10c
x:17=c     ⇒x=17c
x:19=c     ⇒x=19c
x∈M[10,17,19]
[10,17,19]=10·17·19=3230
M[3230]={0,3230, 6460..}
x=3230
3230:10=323
3230:17=190
3230:19=170
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:03:53+02:00
17 - 19 - 10 = 3230
3230 : 10 = 323
3230 : 17 = 190
3230 : 19 = 170
3239 : 10 = 323 rest 9
3239 : 17 = 190 rest 9
3239 : 19 = 170 rest 9
Acelasi rest dau si numerele 3231(rest 1), 3232 (rest 2), 3233 (rest 3), 3234 (rest 4), 3235 (rest 5), 3236 (rest 6), 3237 (rest 7), 3238 (rest 8)
3 5 3