Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T22:38:37+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X/4+56=200
x/4=200-56
x/4=144
x=144·4
x=576
verificare
576:4+56=200
144+56=200
1 5 1
2014-11-12T22:44:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     
 \frac{x}{4} +56 = 200 \\  \\ \frac{x}{4} = 200-56 \\  \\ \frac{x}{4} =144 \\  \\ x=144*4  \\  \\ x=\boxed{576}