Răspunsuri

2014-11-12T22:36:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.⇒-2x-x==3-9
-3x=-6    (-1)
x=6/3
x=2
9-2·2=2+3
5=5
2)
51x+                            513+
5x1                              531
x51                              351
------                           _________
1395                            1395

x=3 
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T22:57:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. 9 - 2x = x + 3
- 2x - x = - 9 + 3
- 3x = - 6
x = 6/3
x = 2
2. 51x +
    5x1
    x51
______
  1395 
pt. x = 3
513 +
531
351
1395
2 4 2