Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T22:21:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notam cu "U" = ultima cifra

U(5x + 2) = 2  daca  x este numar par. 
U(5x + 2) = 7  daca  x este numar impar.

Ultima cifra a unui patrat perfect poatr fi oricare din multimea: {0; 1; 4; 5; 6; 9;}
2 si 7 nu apartin acestei multimi.

=> 5x + 2 nu poate fi patrat perfrct, oricare ar fi x ∈ N.


10 4 10
2014-11-12T22:47:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Uc (5x + 2) = 2   ptr. x=nr.par  (nici un p.p. nu are Uc=2)
Uc(5x+2) = 7    ptr. x = nr. impar  (nici un p.p.nu are Uc=7)
5 4 5