Răspunsuri

2014-11-12T22:08:21+02:00
Eu mi-am cunoscut cel mai bun prieten la gradinita cand aveam 4 ani,ne-am imprietenit de cand un coleg de-al nostru isi batea joc de noi il chema Dragos Craciun si era obsedat de Wresling si pe prietenul meu il cheama Marius
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T22:08:37+02:00
Eram mici,la gradinita,nu stiam aproape nici cum ne cheama,ce sa va spun s-a intamplat cand ne bateam cu jucari si apoi,gata,cei mai buni prieteni. Sper ca iti este de folos,nu cred ca e asa cum ti-ai dorit dar e o idee. ;)
1 5 1