Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T22:00:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
444-2[x+6·1]=220
444-2x-12=220
432-2x=220
-2x=220-432
-2x=-212    (-1)
x=212/2
x=106
1 5 1
2014-11-12T22:03:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2*(x+6*1)=224
x+6=112
x=106
Este rezultatul corect :)