Răspunsuri

2014-11-12T22:02:10+02:00
9-2x=x+4 | -4
5-2x=x | +2x
5=3x
NU are solutie in multimea nr.nat.
2x+6-1=x+7 | +1
2x+6=x+8 | -6
2x=x+2 | -x
x=2
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T22:03:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) 9-2x=x+4
    9-2x-x-4=0
    5-3x=0
    -3x=-5
    3x=5
    x=5/3
b) 3(x+2)-1=x+7
   3x+2-1-x-7=0
   2x-6=0
   2x=6
   x=6/2
   x=3
c) 4(2x+1)-(11-2*3)x=6
    8x+4-(11-6)x=6
    8x+4-11x+6x=6
    8x+4-11x+6x-6=0
    3x-2=0
    3x=2
    x=2/3
20 4 20