Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:51:35+02:00
Am uitat sa pun punct dupa ce am terminat de scris propozitia.
El a ajuns la un punt final.
El are un punct forte ascuns.
Profesoara l-a pus la punct pe Daniel.
Si... ultima nu stiu. :|

SAU
asta e mai caut totusi mersi de ajutor
Povestea ,,Amintiri din Copilărie",ca şi toate poveştile,are un punct culminant. :D
:))
Nu înţeleg.Ce este de răs?
2014-11-12T21:59:12+02:00
1)Gata vreau s-a pun punct acestei conversatii
2)La sfarsit de propozitie punem punct
3)S-a pus punc zilei de ieri
4)Antr-o propozitie enuntiativa punem punct
5)In clasa a 6-a se pune punct in loc de inmultire
Sper ca te-am ajutat
3 5 3