Răspunsuri

2014-11-12T21:37:18+02:00
Am o mana
mana mea e mare
am dat cu mana de dulap
el m-a prins de o mana
fratele lui are mana rupta
Colega mea si-a rupt mana.
Îi dau bunicii o mana de ajutor
Copiii s-au prins de mana in hora.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:37:57+02:00
Eu imi intind mana spre tine.       
mana mea este lunga .
ai fost singurul care mi-a intins mana in momentele grele
 cu mana putem scrie .
mana inmii tale e buna .
2 5 2