Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:54:31+02:00
Era noapte . afara ploua tare si copaci se indoiau in groaznica furtuna. Ziceai ca era un cosmar. Casa era intunecata. Ma plictiseam asa ca am pornit usor spre camera alaturata. Era intunecata asa ca am incercat sa aprind becul. Nu functiona. Si nu era o pana de curent normala caci ceasul electric mergea. Doar el se vedea in infinitatea din jurul meu. Am stat nemiscata de frica sa nu sparg ceva s-au sa ma lobesc dar totusi facusem cativa pasi. Rasuflarea mea inceata se auzea in linistea abisala.Vedeam forme unduinduse in noapte...chestii pe care nu le observasem. Luna a iesit de supa nori...acum se vedea destul de clar forma corpului unei fiinte...unei femei...parca imi intindea mana. I-am intins-o si cand s-o ating s-a aprins becul. A fost o experienta de neuitat chiar si acum ma gandesc la ea... THE END-ps sper ca ti-a placut:-)
2014-11-12T22:14:56+02:00
                 (Intamplare de vara)
Cand ma duceam la prietenul meu Robert ma intalnise cu Florin si era si el acolo. Florin avea facu un cort si un foc de tabara pe care l-a stins.Am uract sus unde era strans fanul pentru cai si sarisem cu totii.Eram tare speriat incat am aterizat in picioare cu mainile la piept.ERAM INGROZIT!!!