Alea sunt paie , doar baza e făcută din hârtie
nu stiu...
Sunt paie
Dar s-a lipit pe un singur pai gata facut o foaie colorata ti-am descris mai jos la raspuns ca si eu am facut dialea
Acelea sunt Hartii colorate rulate si impartite egal in 4 pentru a face un suport in cayul de fata !!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:47:31+02:00
Draga mea acelea sunt paie((din alea cu care bei laptele) se indoaie in 4 parti cu ajuttorul liniarului si la capete se lipesc cu aracet si lasi la uscat 2 min. Si gata sper ca te-am ajutat ;)
imi poti spune cum?
Da dar trebuie o hartie mai dura putin si faci
Le indoi in patru si apoi le lipesti la varf. Ma marchezi?
da multumesc mult
Cuplacere
2014-11-12T22:27:33+02:00
Cred ca lipesti inconjurul unui pai hartie colorata....habar nu am

1 4 1