Răspunsuri

2014-11-12T21:26:46+02:00
Are un cap frumos.
Ei  au 
capete frumoase.
El a fost capul răscoalei.
 Ei au fost capii răscoalei.
Casa pe care o cauți e la capul străzii.
16 4 16
sorry stiu ca esti desteapta si se vede foarte clar
dar nu ai raspuns ceea ce vroiam deci sorry
nebunule nu te dic eu pe doamna =]]]]]]]
zic pardon
nu o face te rog
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:30:30+02:00
Cap patrat ( prost) 
M-a batut la cap pana i-am dat ce si-a dorit ( de a insista)
 Pe cap am o caciulita impletita de bunica.  
 Am multe idei in cap.
Poarta capul pe umeri deageaba.
Capul te duce la mai multe lucruri deodata. sper ca te-am ajutat nu uita sa imi multumesti pe profil

22 4 22