Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:26:41+02:00
Titlul poeziei --- este in relatie cu textul, redand motivul central al poeziei.Mai precis, poezia evidentiaza tema ---(naturii, dragostei etc.) in care autorul descrie ---(zici ce descrie)
Asadar, predomina ca mod de expunere descrierea (de tip tablou, daca e cazul) in care autorul transfigureaza artistic realitatea, cu scopul de a impresiona cititorul.
Sub astect stilistic, semnificatiile titlului sunt sustinute si de cateva figuri de stil.Astfel ---(comentezi figurile de stil)
Sub aspect gramatical, titlul este format din --- (2 substantive, un substantiv etc.)
In concluzie, titlul poeziei --- este in relatie cu textul, creionand motivul central al acestuia.

Asta e cam toata argumentarea
1 5 1
2014-11-12T21:29:21+02:00
Titlu este cheie de desfasurare a oricarui text literar.titlul ,,....................,,dinopera,,.........................,,trasmite niste sentimente.......................ce  duce cititorul cu gandul la ..........................
Din punct de vedere morfologiv se observa ca titlul este alcatuit din...........................................
Concluzie:Colaborand argumentele de mai sus conchid ca textul este cheie de desfasurare pentru toate operele.
2 3 2