Răspunsuri

2014-11-12T21:30:09+02:00
Mov-Eu am bluza mov.
Verde-Iarba este verde
Kaki-Am vazut in dex cuvantul kaki
alb-Trebuie sa fi imbracat in alb.
Mari-Casele sunt mari. Tari-Merele sunt tari.Moi-Perele sunt moi.Albastru-Cerul este albastru dupa ploaie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:32:43+02:00
Precoce :El este considerat a fi un copil precoce.
Eficace: Aceasta metoda se presupune a fi una eficace.
Gri: Ea poart o bluza gri.
Propice: Acesta este un mediu propice pentru dezvoltarea unor bacterii.
15 4 15