Răspunsuri

2014-11-12T21:25:27+02:00
In cazul in care organismul nu primește doza necesara de calciu in organism, oasele sunt expuse la un risc mai ridicat de fracturare.
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:53:35+02:00
Calciul intra în componenta tesutului osos. Ionii de calciu stabilizeaza membranele celulare.
Organismul uman contine circa 1200g de calciu, totodata 99% din aceasta cantitate se afla în sistemul osos. Tesutul osos este rezerva principala de calciu si fosfor.
Fosforul neorganic împreuna cu calciul contribuie la formarea oaselor.
Deci insuficienta calciului si a fosforului din ratia alimentar afecteaza in primul rand sistemul osos. Asadar printre efecte pot aparea si retinerea sau dezvoltarea slaba a oaselor.

14 4 14