Răspunsuri

2014-11-12T21:08:13+02:00
Citeste de cate 5-10 ori incepeo pe urmatoarea si dupaia repeto pe toata
Citeste de multe multe ori prima strofa pina o memorezi,,si apoi cealanta strofa desigur de multe multe multe ori
mie asa nu mi se memoreaza
nu ma supar daxca nu e un raspuns bun dar e un raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:09:51+02:00
Inveti cate o strofa. Inveti prima strofa(citesti pana retii),apoi a doua si le repeti pe amandoua.Apoi a treia si le repeti pe toate trei...si tot asa
eu asa si fac dar foarte greu memorez
si eu tot asa invat.este foarte important sa fii odihnita.uneori invat si parca n-am retinut
dar dimineata cand ma trezesc,constat ca o stiu perfect