Răspunsuri

2014-11-12T22:41:56+02:00
L`ELEVE POSSEDE UN CAHIER ET UN STYLO.
JE PARTICIPE A UN GRAND SPECTACLE ORGANISE PAR MON ECOLE.
MES PARENTS SE PROMENE DANS LE PARQUE.
LE PROFFESSEUR A CONSTATE QUE LE GARCON N`A PAS LE CAHIER.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T23:13:21+02:00
1.Detinerea de obiecte ascutite este periculoasa ( Posseder des objets pointus est dangereux.) 2. Andrei participa la un concurs. ( Andrei participer a ( cu accent ascutit) un concours. 3. El a fost la o promenada.( il etait(accent ascutit pe e) une promenade. 4.Am luat o nota. ( je a (accent ascutit pe a)pris une constater.) 5. El atrage toate privirile. ( Il attire tous les regards.
1 5 1