Răspunsuri

2014-11-12T21:09:43+02:00
Substantive  : cocostirci,rindunele,frunzele,vintul
verbe :se ridica,s-ascunde,scade,vine,s-apropie,rag
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:18:59+02:00
Caselor cocostarci si randunele cuiburi  ,campie , omenesc., a lumei  ,ceruri,  balauri ,  nori, 

au fugit ,Parasit-au,  insirandu-se-n ,zbor, .  urmarite , dorn ,batuta de bruma, s-ascunde Trece-un

primele sunt substantive iar apoi verbe nu sunt toate o sa ti le trimet imediat nu uita sa imi multumesti pe profil