Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:04:20+02:00
Cuvânt normal - băiat.
Cuvânt derivat augmentativ - băiețandru.
Băiețandru indică un obiect mai mare decât băiat.
Alt ex: casă ; căsoaie

Sufixul augmentativ este cel care ,,urateste" cuvantul. Nu stiu cum sa spun mai bine ca sunt cls 5. Adica pornesti de la cuvantul de baza ,,copil" si ii mai adaugi niste litere la sfarsit ca sa il ,,uratesti" adica: copil=copiloi (cu sufix augmentativ). Sper ca te-am ajutat cu ceva!
adica sa il maresti uitati-va la raspunsul meu
2014-11-12T21:09:09+02:00
Sufixele cuvintele care se pun la sfarsitul radacini pentru a se afla cuvinte noi : 
rad -florarea +  sufixul-sa  = florareasa 
sufixul augumentativ - inseamna marirea cuvantului decat cel normal =adica carte -cartuloi ; oala-oloi ; casa-casoi 
1 5 1