Răspunsuri

2014-11-12T21:01:41+02:00
Evident,se vorbeste despre ''noi'' adica persoana 1 plural si sunt niste lucruri reala sau inventate pe care naratorul ni le povesteste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:03:43+02:00
NOI nu sugerează numai fiinta noastră nationala, ci insasi tara, spatiul ei geografic si etnic. OM si TARA suntem noi. FIINTA poporului se contopeste cu cea a poporului sau, inlokuind pe ,,eu" ku ,,noi". Si deja continui singura ca creaza o atmosfera...imagini...mesaj...
1 5 1