Răspunsuri

2014-11-12T20:56:34+02:00
A+b+c=657350
a+b=497435
b+c=346215

c=657350-497435
c=159915
b=346215-159915
b=186300
a=497435-186300
a=311135

Asta e toata rezolvarea.
18 4 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:00:59+02:00
A+b+c=657350
a+b=495435
c=657350-495435
c=161915
b+c=346215
b+161915=346215
b=346215-161915
b=184300
a+b=495435
a+184300=495435
a=495435-184300
a=311135

311135+184300+161915=657350
16 4 16