Răspunsuri

2014-11-12T20:43:11+02:00
A sosit toamna. Linistitele pasari pleaca... Cocori au plecat si ei.
Poti baga linistite pasarile pleaca
A mai trecut o toamnă și frunzele-au căzut.
O frunza ruginita se clatina in vint,
Tinindu-se cum poate, de pomul sau plapind,
Si linistea o doare...

A mai trecut o toamnă si pasari eu plecat
Doar una dintre sute ..
A uitat sa zboare in zare
Fiind cocor...
A mai trecut o toamnă si tot la tine eu ma intorc
E toamnă târzie şi totuşi nu-mi pasă
Că trist e in juru-mi şi toate-s morbide,
E toamna..
ms ca ai scris aici
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:46:08+02:00
Ieri vedeam pe lunca flori …
Mandri cocori zburatori,
Si vedeam zburand albine!
Ieri era si cald si bine.

Azi e frig si nori si vant,
Linistea cade pe pamant,
Florile stau suparate,
Vestejesc de bruma toate.


Ieri era frumos pe-afara
Ca-ntr-o calda zi de vara.

Azi e toamna pe pamant
Vreme rea si bate vant.

ms dar linistea cad pe pamant ce vrea sa insemne?
cad la pamant