Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:59:12+02:00
                                                    Factori
  1.Elementul militar
2.Colonistii
3.Crestinismul
                                                        Consecinte
1.cucerirea noilor pamanturi
2.Economia
Sper ca te-am ajutat scriemi cum ti se pare
2014-11-12T21:00:09+02:00
Factorii:armata, administratia,cultura,invatamantul,urbanizarea,coloniatii,religia.
Datorita romanizarii s-a format a o populatie daco-romană