Printesele cinderela,yasmine si belle au plecat sa culeaga pietre pretioase din pestera nestematelor.ele au strans impreuna 9014 diamante. cinderela si yasmine au strans 4006 diamante, iar yasmina si belle au strans 7578 diamante. cate diamante a strans fiecare

2

Răspunsuri

2014-11-12T20:35:32+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:38:42+02:00
C+y+b= 9014; C+y=4006; y+b=7578 C+y+b=9014; 4006+b=9014 => b=9014-4006; b=5008; y+b=7578; y+5008= 7578; y=2570; C+y=4006; C+2570=4006; C=4006-2570; C=1436
1 5 1