Ce insemana? (engleza-romana)

1.My pen friends not bad at letter-writing.
2.My friend is interested in reading weird stories.
3 . My parents are food of saying , ' I told you so '

2
propozitiile in engleza nu is scrise corect...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T21:42:11+02:00
1.Prietenii mei de corespondenta se descurca bine la scrisul scrisorilor
2.Prietenul este interesat de citirea unor povesti ciudate.
3. Parintii mei s-au saturat sa zica "ti-am spus eu"
2 4 2
2014-11-13T01:00:15+02:00
1.Prietenii cu care corespondez se pricep să scrie scrisori. (are not bad at...) 2.Prietenul meu e pasionat de lectura povestirilor ciudate/cu ciudățenii . 3.a) Parintilor mei le place să repete/să-mi zică : "Ți - am zis asta!" b) Mereu îmi zic părinții :"Ti-am zis asta! " (are fond of saying)