Răspunsuri

2014-03-08T08:26:04+02:00
Intamplatrile fantastice sunt cele in care apar zmeii si nu exista mere de aur Intamplarile reale sunt ca pot exista 3 frati Si multe altele
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-08T09:13:09+02:00
Intamplarile reale sunt acelea ca exista imparatul si fii sai.
Intamplarile fantastice sunt cele cu zmeul ,zgripturoaica si puii ei ; de ex. ''lupta cu zmeii''.
3 4 3