Răspunsuri

2014-01-09T21:27:47+02:00
20 supra o suta inmultit cu 80 simplifici 80 cu o suta apoi simplifici 20 cu 10 si inmultesti 8 inmultit cu 2 =16 Raspuns 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T21:33:12+02:00
20 de euro reprezinta 25% din 80 de euro
dar cum se face rezolvarea?
un intreg este format din 4 sferturi. Sfertul lui 80 este 80:4=20 . 20 de euro reprezinta un sfert(25%) din 80 euro.