Răspunsuri

2014-11-12T20:15:25+02:00
Continuu, perpetuu
innorat, innegrit
refugii
alee, maree, 
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:16:13+02:00
Cuvinte cu doi de "E"-idee,alee,licee,muzee,orhidee,turnee,creez,reexamina
Cuvinte cu doi de "I"-fiindca,fiinta,viitor,poeziile,campiile,stiinta
Cuvinte cu doi de "U"-continuu,ambiguu,perpetuu,superfluu
Cuvinte cu doi de "N"-înnăscut,înnămeți,înnisipa,înnădi,înnebuni,înnobila,înnegura,înnopta, înnegri,înnora, înnămoli, înnoi, înnoda.
11 4 11
cu aa sti?
Nu :(
ok :)
Va multumesc mult
nu ai pentru ce :*