Răspunsuri

2014-11-12T20:04:32+02:00
Salata,nu ingrasa,bă chiar te ajuta sa slabesti,îți place ca e sanatoasa
Pizza pentru ca e buna,dar nu e sanatoasa si nu prea tine mult de foame
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-12T20:08:09+02:00
Scrie si tu ca iti place pizza. Acest fel de mancare are avantaje dar si dezavantaje. Avantajele sunt ca poti manca ce iti place si te simti bine facand acest lucru. Iar dezavantajele sunt ca te poti ingrasa si ca nu e sanatoasa. Bafta;)))))
2 5 2